PussyCat Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Karlskrona är inte så värst drabbat men det blåste 40 m/sek i vindbyarna utanför Hanö här i Blekinge. Lebbit men skulle helst vilja att det stora trädet vid skolan skulle kollapsa över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Här i ske-å är det lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Håller stormen på fortfarande? :huh: Titta ut genom fönstret och lägg en vild gissning? anta, anta, anta; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) helgon: Han bor på för nordliga breddgrader, skaffa lite fakta innan du skriver något... Redigerat 15 Januari 2007 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Håller stormen på fortfarande? :huh: 1. Jag bor inte i skåne eller vart det nu var.2. Jag följer inte Nyheterna eller läser tidningar och sånt. 3. Det är bara svart och vitt (snö :)) om man tittar ut genom fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Lönt att skriva i tråden om man inte är drabbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 helgon: Han bor på för nordliga breddgrader, skaffa lite fakta innan du skriver något... Och? Jag bad honom lägga en vild gissning, jag struntar fullständigt i vart han bor. Man borde kunna avgöra själv om det är storm eller inte, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 helgon: Han bor på för nordliga breddgrader, skaffa lite fakta innan du skriver något... Hur f*n skulle jag kunna veta det bara för att jag kollar ut genom fönstret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 helgon: Han bor på för nordliga breddgrader, skaffa lite fakta innan du skriver något... Du har fortfarande inte fått reda på något av det vi skrivit. Szellerie bor i en ort/by utanför Umeå. Hur ska han då veta hur det står till 150 mil söder om orten? BTT: Kommer troligen(50%) en nytt oväder senare i veckan men den kan också fara söderut(Tyskland/polen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Alltså, brevlådan blåste ner på gatan för någon dag sen. Hur ska jag få post nu då? >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag tror det blåste 77m i sekunden nån stans i Sverige för nån dag sen kommer inte ihåg vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Hoppades på att det skulle bli värre. :( f*n vilken besvikelse. Så jag skulle slippa skolan såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.