wubo Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 inget vidare startfällt (tycker jag iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Melodifestivalen brukar suga så jag förväntar mig inget för detta år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Gillar inte Schlager så mycket precis , Men kollar alltid på det med familjen endå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Ska se på Melodi festivalen i Nyköping och bara hoppas på att man inte behöver ta med sig ruttna frukter :( Jag tror att deltävlingarna är i Jönköping, Göteborg, Ö-vik och gävle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Det är andra chansen som är i nyköping :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 mm ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 När börjar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag kommer att följa melodifestivalen när jag har tid, någon artist eller något band brukar alltid glänsa lite extra. Men jag följer med melodifestivalen på grund av att det har blivit någon slags tradition, alla i min familj gillar dessutom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 När börjar den? Nog samma datum som förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 När börjar den? Vilket Datum vad det förra året då? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Heja Ark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Melodifestivalen? w00t? Jag hade nästan glömt bort att den ens fanns. Jag har ingen aning om vilka som ska spela och jag förväntar mig ingenting. Skulle förvåna mig om jag ens orkade kolla (: Suger ändå. ^^ Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.