Raptomex Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 (redigerat) Hon: Har du hört den om snoppen? Han: Nej? Hon: Dra ner gylfen då så ska jag dra den. :D Kommer inte på några andra för tilfället... Hehe, en fullträff, har du kommit på den? Redigerat 30 Januari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Han: har du hört om manen som körde ut och in i ett garge och slutade aldrig? hon: ehh.. nej han: gå hem och lägg dig så hämtar jag skydds plast för bilen (eller airbag) Redigerat 1 Februari 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hm, detta börjar spåra ut, nu kommer alla med sånna konstiga bara. Det ska vara old school :D Typ: Är ditt namn Gillette? För "You're the best a man can get". Normal å fin :D Om Gud gjorde något vackrare än dig....så behöll han det nog för sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 någon jag kompå precis: Sluta inte blunda då dör jag! eller Har du opererat in diamanter i ögonnen? De var de sötaste jag har set! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 "Tja liraru WoW?" "Tja, jag har en lvl 70. Ska vi ha sex?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 HeHe^^ rätt snuskig tråd men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 någon jag kompå precis: Sluta inte blunda då dör jag! eller Har du opererat in diamanter i ögonnen? De var de sötaste jag har set! Haha :) Skön humor xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag trodde solen var hetast, tills jag såg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Gud, har du feber, eller är du jämt så het :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Hon: Har du hört den om snoppen? Han: Nej? Hon: Dra ner gylfen då så ska jag dra den. :D Kommer inte på några andra för tilfället... Hehe, nej tyvär. Läste den i en bok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 -Du har någonting som tillhör mig? -Vaddå? -Mitt hjärta... Eller Visste inte att änglar kunde flyga så här lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 lol orka ska vi lira cs funkade fin fint för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.