Raptomex Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 (redigerat) Hon: Har du hört den om snoppen? Han: Nej? Hon: Dra ner gylfen då så ska jag dra den. :D Kommer inte på några andra för tilfället... Hehe, en fullträff, har du kommit på den? Redigerat 30 Januari 2007 av Scorpions Citera
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Han: har du hört om manen som körde ut och in i ett garge och slutade aldrig? hon: ehh.. nej han: gå hem och lägg dig så hämtar jag skydds plast för bilen (eller airbag) Redigerat 1 Februari 2007 av JanazTheOne Citera
Raptomex Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Hm, detta börjar spåra ut, nu kommer alla med sånna konstiga bara. Det ska vara old school :D Typ: Är ditt namn Gillette? För "You're the best a man can get". Normal å fin :D Om Gud gjorde något vackrare än dig....så behöll han det nog för sig själv Citera
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 någon jag kompå precis: Sluta inte blunda då dör jag! eller Har du opererat in diamanter i ögonnen? De var de sötaste jag har set! Citera
citrusfrukt Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 "Tja liraru WoW?" "Tja, jag har en lvl 70. Ska vi ha sex?" Citera
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 HeHe^^ rätt snuskig tråd men.... Citera
Gäst newnameguy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 någon jag kompå precis: Sluta inte blunda då dör jag! eller Har du opererat in diamanter i ögonnen? De var de sötaste jag har set! Haha :) Skön humor xD Citera
Gäst DonKeN Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Jag trodde solen var hetast, tills jag såg dig. Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Gud, har du feber, eller är du jämt så het :D Citera
123spill Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Hon: Har du hört den om snoppen? Han: Nej? Hon: Dra ner gylfen då så ska jag dra den. :D Kommer inte på några andra för tilfället... Hehe, nej tyvär. Läste den i en bok... Citera
Zantera Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 -Du har någonting som tillhör mig? -Vaddå? -Mitt hjärta... Eller Visste inte att änglar kunde flyga så här lågt Citera
yoadee Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 lol orka ska vi lira cs funkade fin fint för mig :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.