Vomiteye Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag köpte wow + tbc idag och jag undrar: vilken klass/ras tror ni är roligast bäst för en nybörjare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Prova med en Druid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Warrior är en lätt och kul klass att börja med. Annars är Warlock också svinkul fast svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 tycker att du ska börja med en dwarf / gnome / human WARRIOR Dom är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Jag hade tänkt göra en nigh elf druid men min kompis sa att dom e skitkomplicerade. Typ massa grejer man måste köpa o sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Ja det e sant att det är en hel del spells och sånt som man måste köpa men det är j*vligt kul att köra Druid, om man spelar den på rätt sätt så äger man alla klasser. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Dranei Shaman. TOTEMS TOTEMS TOTEMS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Alla är ganska jämnt "komplicerade" (för utom Rogues) Men en bra nybörjare är hunters och warriors tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 tycker alla klasser är lätta men alla är olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Rogues är ganska kompliserade dom har mycket att hålla reda på. Medans en hunter kan spela och titta på tv utan att dö :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Antingen ska ja va draenei shaman lr nigh elf druid(Kanske både och :P ). Tack för tipssen alla! Btw, vilket jobb ska man ha om man e shaman, druid? (skinnin, leatherworking, blacksmithing osv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) *Skinning + LeatherWorking. *Alchemist + Herbalism. *JewelCrafting + Mining. EDIT: Om du vill tjäna mycket enkla pengar ska du ha 2 gathering "jobb" *Skinning + Mining. *Herbalism + Mining. *Herbalism + Skinning. Redigerat 17 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg