andennn Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 hej köpte tbc idag, å när ja kom hem med full av förhoppningar å ska starat indtallen å installerar så säger den till att datan vill ha cd2 så ja sätter i den så klart men sen hänger sig installen har provat att börja om 3 gånger nu å det funkar inte. Är inte detta mycket mycket dåligt av världens största spel? Jag snakka med en polare som hade samma problem. Finns det ngn lösning eller måste man byta skivorna? Om ja måste byta så är det kört me mitt game card som ja köpte för min mossa kommer nt att köra mig till ebgames dem närmaset veckorna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Det kan väl inte vara fel på skivorna eller? Tror det är nåt fel på datorn. Ring till din Data Levaratör eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 vf blev det så för mina polare åsså då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hur många polare? Konstigt...Vadå stannar hela datorn eller bara saken du installerar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 hände mig med.. men testa o inte göra något annat än att bara ha på installen stäng av msn m.m :D De funka för mig då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 SjälvKlart ska man inte ha på några andra programm när man installerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Annars så går det bra med att kopiera skivorna till datorn först och sedan installera därifrån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Har fungerat fint för mig och alla mina kompisar plus min guild. Det måste vara fel på datorn. Tror du verkligen ett så stort företag som Blizzard skulle göra ett sånt fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Hela guilden plus alla polare lyckades, så skivorna är dte nog inte fel på. Testa att stänga av allt skit (msn och sånt) innan du installerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 det är nog inte cd skivorna för mig funka det perfekt och även för mina kompisar och polar i wow, alrdig hört om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Jo faktsikt, det är en bugg som kommit med på vissa cd-skivor, inne på wow-europes forum är där en tråd om hur man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 länka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg