nico Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Löjligt nog finns det en jättebra jämförelse, men microsoft har däremot ingen bra sådan på just sin hemsida utan bara i sin sk. "Upgrade Advisor" som tar reda på om din dator klarar vista, om programmen kommer funka etc. Finns här: http://www.microsoft.com/sverige/windowsvi...or/default.mspx Finns ju garanterat någon inofficiell jämförelse på nätet också men orkar inte leta. Skillnaden mellan Home -versionerna är bland annat att den dyrare har Aero - det coolaste utseendet till vista, samt media center. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Här är en jämförelse: http://tech.cybernetnews.com/windows-vista...prise-ultimate/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) ok nu har jag bestämt mig för Windows Vista Premium. Men jag har en fujitsu simens dator och jag hade tänkt att jag skulle formatera om datorn när jag instalerar vista för jag har så mycket skit på den som jag inte orkar ta bort själv.... :gitarr: Men med datorn fick man en drivers and utilities cd för datorn och microsoft säger att man inte kan andvända den till min dator om jag köpa vista.. går det bra om man då bara ladda hem alla drivrutinerna till sin hårdvara och ladda hem mjukvaran? Redigerat 21 Januari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jodå, men troligen kommer Vista ha alla drivrutiner inbyggda. Men annars så är det som vanligt bara att ladda ner drivrutiner som saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Admin, hur har du fått tag i Windows Vista nu? Det har ju inte släppts ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Har fått det från skolan som har avtal med Microsoft. Släpptes för några dagar sen för eleverna. Det är för allmänheten som det släpps den 31:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Har fått det från skolan som har avtal med Microsoft. Släpptes för några dagar sen för eleverna. Det är för allmänheten som det släpps den 31:e. Silken tur du har :) men kan du inte visa ett kort?, Admin Redigerat 21 Januari 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 kan du inte visa en cool screen admin? alla vill se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Hmm här kommer 3 screenshots. Men vet inte egentligen vad jag ska ta screenshot på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Hmm här kommer 3 screenshots. Men vet inte egentligen vad jag ska ta screenshot på :P Tycker du att det är värt att skaffa i jämförelse med XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Fråga kan jag ha windows xp pro på c ok sedan en annan hårddisk ej parttiskon och lägga vista på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Hmm här kommer 3 screenshots. Men vet inte egentligen vad jag ska ta screenshot på :P Ja det tycker jag. Otroligt mycket skönare och använda och dessutom ett betydligt bättre flyt på min dator än vad det var med XP. Sedan skall ju säkerheten vara förbättrad, men framförallt är det ju det grafiska som är lyftet. hammarbypuma: Ja det kan du, antingen på en annan partition eller en annan hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.