Conaboy Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 när jag trycker på stäng av så finns det tre olika val att välja mellan men vänteläges knappen är grå och jag kan inte trycka på den.Nån som kan hjälpa Citera
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 Fråga din Data Levarantör tror jag är det bästa. Citera
epaaj Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Skrivet 20 Januari 2007 Jag har sett det förut, men minns inte hur jag gjorde för att fixa det =/ Har ett svagt minne om att det bara var drivrutiner till grafikkort eller liknande. Eller nån uppdatering till windows. Men som sagt, jag är osäker. Citera
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Skrivet 20 Januari 2007 Gå in Här och ladda ner dom senaste uppdateringarna till din dator , Om du inte har gjort det. Citera
Katt Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 Är det inte "Aktivera stöd för viloläge"? Nää, det är nåt helt annat. Eller? Är "Försätt i vänteläge" på "Energialternativ" också grå? Eller finns den överhuvudtaget? (Vid fliken Engergischema och i listorna på fliken Avancerat) Citera
Gäst data-typen Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 det är väl nån BIOS inställning Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.