derik Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Sporeggar & The Sha'tar! hade tråkigt o ville prova RP, så ja började på Sporeggar. de e skitkul! ingen är ens lv 40 än på sporeggar. för ni som inte provat RP förut, tycker ni ska prova RP på sporeggar. adda naoshos om ni börjar där :P kör horde förresten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vad är det för specielt med RP servrar? aldrig fattat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 man rollspelar ju o.O roleplay servrar.. e de inte lite uppenbart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vad är det för specielt med RP servrar? aldrig fattat :P till ex. Men lever sig in i sin karaktär och man säger : Vanlig server : Hello m8 Whatzzzup :) :D Rp Server : Hello sir , Whats ur name? och man går inte runt och säger saker som OMFGWTFIMBAFFS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Fett coolt! =) Ska börja köra ;D Ska nog börja på en Undead Rogue =) :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Är inte RP ganska jobbigt? att man inte får säga typ OMG LOL! och whatzzup ...Man måste säga : Hello sir. t.ex. :D tanken får mig att må illa xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Det finns dom människor som är så j*vla trött på sånt där leet spam/ord och en massa förkortningar hela tiden.. Det liksom förstör "magin" i spelet Så det är bra att det iallfall finns "ett par" servers som man kan vara i och som är befriade från sånt :) Redigerat 20 Januari 2007 av Capt Sand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Låter Kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Mm Jag hade börjat på en RP server förut... kanske till och med var samma.. Men jag ska nog kanske börja nu för jag har ganska tråkigt ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 man behöver ju inte vara så formell som Sir och sånt, men man ska typ prata som om man själv vore karaktären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Mm precis.. Jag tror inte att dom är SÅ strikta :o Jag har gjort en lvl 5 undead rogue på serven :cool: :) Cederic heter den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 grymt :P addar dej när ja loggar in! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg