Apparat1230 Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Skulle vara sjyst om någon kunde berätta "alla Nintendo's" konsoller. Har nämligen blivit Nintendo nörd.... :blink: Haha!!! Dom jag vet är: Nintendo NES Nintendo (S)NES Nintendo 64 Nintendo Game Cube Vet inte om det finns några mer. Men svara gärna endå! LOL :D //Apparat1230 Redigerat 20 Januari 2007 av Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 nintendo wii nintendo ds Gameboy color Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Stationära: Nintendo Entertainment System Super Nintendo Entertainment System Vitual Boy Nintendo 64 Gamecube Wii Handhållna: Gameboy Gameboy Colour Gameboy Pocket Gameboy Advance Gameboy Advance SP Gameboy Micro (... orka säga fler GB maskiner om det finns) Nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Game & watch har ni glömt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag tänkte på den, men imed att man inte kan köpa nya spel till den så ville jag inte räkna med den faktiskt... vill knappt räkna den som konsoll xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 De konsoller som jag har är i års ordning: Handkonsoller: Game & Watch Game Boy Game Boy Color Game Boy Advance Game Boy Advance SP Game Boy DS Game Boy DS 2 Stationära: Nintendo Entertainment System Super Nintendo Entertainment System Nintendo Virtual Boy Nintendo 64 Nintendo Gamecube Nintendo Wii Detta tror jag ska vara korrekt. Men jag är inte riktigt säker på vart Nintendo Virtual Boy ska vara??? :huh: Svara gärna. //Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 DS Lite heter den ju faktiskt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Nintendo Ds o Gamecube e dom bästa dom har gjort ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg