maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jag har nyligen märkt att fuska.se har en mobilsida. Detta tycker jag är fantastiskt bra men när jag går in där märker jag hur extremt dålig sidan är. Det är precis som om man bara flyttat över hela fuska.se's sida till mobilen utan att ta hänsyn till format eller någonting sådant. Sidan är ju på tok för stor så när man kommer till sidan står det 'Stor sida. Allt innehåll visas inte.' De ända forumen jag såg var Gruppforumen, sen gick det inte att se de övriga forumen för att sidan var för stor. Det går heller inte att skriva PM, inlägg och ämnen bara för detta. Det är mycket annat som också är fel där men jag tänker inte rabbla upp allt. Kunde ni inte rusta upp mobilsidan så att den var duglig för mobilen? Dock är det bra att ni har en mobilsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vad fasen snackar du om? Fuska.se har ingen sida som man kan surfa på via WAP. Om man vill surfa på fuska.se i mobilen får man använda sig av ett program som kallas Opera Mini. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vad fasen snackar du om? Fuska.se har ingen sida som man kan surfa på via WAP. Om man vill surfa på fuska.se i mobilen får man använda sig av ett program som kallas Opera Mini. Nej, jag använder inte opera mini. Men det finns en sida till fuska.se på wapen. Gå in på http://www.fuska.se i mobilen så får du själv se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Som Salzalada säger så finns det ingen särskild mobilsida utan den du får upp är den vanliga hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Som Salzalada säger så finns det ingen särskild mobilsida utan den du får upp är den vanliga hemsidan. Är det? :huh: Konstigt! Förlåt isåfall! XD Jag trodde att det var en mobilsida. Fy vad dum jag var! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 kanske har internet på mobilen inte WAP internet så du har varit inne här genom mobilen.... o ja d e ju klart att om du har liten skärm ser du ej nåt typ och den är ej till för mobil så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 om du vill kunna skriva inlägg så ska du gå in pö google och trycka på mobilnät.. men det ser inte ut och funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 jag har varit inne på fuska.se med mobilen & skickat ett PM, men man kan gå in på nästan vilken sida som hälst med mobilen & fuska.se ser inte så bra ut om man går in på mobilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.