Hoppa till innehåll

Fuska.se's Mobilsida


maaakus

Rekommendera inlägg

Jag har nyligen märkt att fuska.se har en mobilsida. Detta tycker jag är fantastiskt bra men när jag går in där märker jag hur extremt dålig sidan är. Det är precis som om man bara flyttat över hela fuska.se's sida till mobilen utan att ta hänsyn till format eller någonting sådant. Sidan är ju på tok för stor så när man kommer till sidan står det 'Stor sida. Allt innehåll visas inte.' De ända forumen jag såg var Gruppforumen, sen gick det inte att se de övriga forumen för att sidan var för stor. Det går heller inte att skriva PM, inlägg och ämnen bara för detta. Det är mycket annat som också är fel där men jag tänker inte rabbla upp allt. Kunde ni inte rusta upp mobilsidan så att den var duglig för mobilen? Dock är det bra att ni har en mobilsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad fasen snackar du om?

Fuska.se har ingen sida som man kan surfa på via WAP. Om man vill surfa på fuska.se i mobilen får man använda sig av ett program som kallas Opera Mini.

 

Nej, jag använder inte opera mini. Men det finns en sida till fuska.se på wapen. Gå in på http://www.fuska.se i mobilen så får du själv se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...