ajar Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Sweden Rock Festival 07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 om jag ska se ngn är de lars winnerbäck, men vi får se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 AC/DC men dom kommer nog aldrig hit:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Whitesnake skulle jag gärnatänka mig att se också, men de kommer nog inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Inga :bah: Är inget stort musikfan och skulle inte heller palla att stå med 1 miljon andra människor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 W.A.S.P. i april och SRF i sommar tror jag. Inget är bestämt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Finns det bara en massa metalmuppar på forumet eller? :P Visst jag vill gärna se System of a Down, Opeth eller Pain of Salvation.. Menmen. Har varken råd eller tid. Annars ska jag på PLAY!-konserten till sommaren med min kille. Det ska bli mysigt. Hoppas på mycket Zelda och Final Fantasy. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Sweden rock festival ^^ Bor ju nära och allt, sen gillar jag musiken som är där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 In Flames 23/03 ska jag se iaf sen får jag se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Skall antagligen se In Flames 30 mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Skall antagligen se In Flames 30 mars. Aah, In Flames har ju redan gjort klart med några svenska spelningar. Är det nån som vet om/när de kommer till GBG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Dem kommer inte till gbg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.