sajmon Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 asså jag får inte ner den senaste patchen...den börjar aldrig ladda, det ser ut som om den har hängt sig men det har den inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Låt den gå, min verkade ha hängt upp sig vid flera tillfällen och det stod "The Tracker is not responding", men den fortsatte ändå efter en stund. :0) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 aha, nu börjar det hända lite grejer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Min har stannat på 98%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 När det kom upp tracker not responding startade jag om den så funkade det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 ok, nu har jag laddat ner patchen. men när jag ska logga in så står det bara "connecting" hela tiden, de händer inge mer....va e de för fel nu då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 min fastnade också på 98% en stund men sedan funkade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 ok, nu har jag laddat ner patchen. men när jag ska logga in så står det bara "connecting" hela tiden, de händer inge mer....va e de för fel nu då <_< Några personer har haft det så också... Kan vara att vissa servrar är nere... Du kan pröva att starta om wow. Det brukar funka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg