Hoppa till innehåll

Hjälp Mig, Mina Föräldrar E Konstiga!

Zantera

Rekommendera inlägg

Att spela dataspel kan man alltid dra ner på, det tillför egentligen inte positivt ändå.

Sen vet inte jag hur dina föräldrar är men du får väl tala om att du inte bara sitter och degar framför datorn utan lär dig nya grejer etc (programering)

Men försök ända att dra ner datorsittandet någon timme om dagen. Man blir mer social utan datorn liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att spela dataspel kan man alltid dra ner på, det tillför egentligen inte positivt ändå.

Sen vet inte jag hur dina föräldrar är men du får väl tala om att du inte bara sitter och degar framför datorn utan lär dig nya grejer etc (programering)

Men försök ända att dra ner datorsittandet någon timme om dagen. Man blir mer social utan datorn liksom.

Asså, jag har jätte många kompisar som jag är med efter skolan, så det är inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men är du social med din familj då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst little_eye

Det är bara att skita it eller något mina föräldrar säjer att jag sitter för mkt vid datan och det gör jag och kom tjata och tjata men efter en tid så skiter dom i viket så :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär, beror på.

Är oftare med kompisar än med familjen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...