Putside Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Att spela dataspel kan man alltid dra ner på, det tillför egentligen inte positivt ändå. Sen vet inte jag hur dina föräldrar är men du får väl tala om att du inte bara sitter och degar framför datorn utan lär dig nya grejer etc (programering) Men försök ända att dra ner datorsittandet någon timme om dagen. Man blir mer social utan datorn liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Att spela dataspel kan man alltid dra ner på, det tillför egentligen inte positivt ändå. Sen vet inte jag hur dina föräldrar är men du får väl tala om att du inte bara sitter och degar framför datorn utan lär dig nya grejer etc (programering) Men försök ända att dra ner datorsittandet någon timme om dagen. Man blir mer social utan datorn liksom. Asså, jag har jätte många kompisar som jag är med efter skolan, så det är inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Att spela dataspel kan man alltid dra ner på, det tillför egentligen inte positivt ändå. Sen vet inte jag hur dina föräldrar är men du får väl tala om att du inte bara sitter och degar framför datorn utan lär dig nya grejer etc (programering) Men försök ända att dra ner datorsittandet någon timme om dagen. Man blir mer social utan datorn liksom. Men är du social med din familj då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det är bara att skita it eller något mina föräldrar säjer att jag sitter för mkt vid datan och det gör jag och kom tjata och tjata men efter en tid så skiter dom i viket så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Att spela dataspel kan man alltid dra ner på, det tillför egentligen inte positivt ändå. Sen vet inte jag hur dina föräldrar är men du får väl tala om att du inte bara sitter och degar framför datorn utan lär dig nya grejer etc (programering) Men försök ända att dra ner datorsittandet någon timme om dagen. Man blir mer social utan datorn liksom. Sådär, beror på. Är oftare med kompisar än med familjen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.