Shadowborn Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag har nyss gått igenom de där vridna rummet och har fastnat i de där rummet där de sitter en kista i väggen hur ska man göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Om du har pålbågen så ska du skjuta på ögat som sitter ovanför dörren precis innan du kommer in i det vridna rummet. Om du inte har pilbågen ska du bara fortsätta men du behöver du en nyckel om jag minns rätt. Kistan kan du alltså inte nå förrän du kan vrida rummet med hjälp av pilbågen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Och hur får jag nyckeln???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hmm, svårt att säga. Har du hämtat nyckeln som finns i brunnen? Det finns ett rum med gräs och växter (Deku Babas) och även vatten. Där finns en brunn med vatten i. Du ska få bort vattnet och hämta nyckeln som finns där i. Kommer dock inte ihåg exakt hur men du ska få bort vattnet med en knapp om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 finns knappen i samma rum som vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Ja, den ska finnas i samma rum men högra upp om jag minns rätt, det var som sagt ett bra tag sen men jag vet iallafall att det finns en nyckel i brunnen och knappen ska finnas i samma rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Det finns en nyckel direkt när man går in i templet om du tittar åt höger och sjuter dej upp med Hookshot så ska man typ gå på några grenar.:gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jag har dödat två av spökena och tagit kartan, kompasen och big och jag har en vanlig nyckel nu vet jag inte vad jag ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Du ska leta upp en dörr med lås på och öppna dörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Ett tips är att kolla kartan och se var du inte varit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag har gjort de men de är helt omöjligt jag hittar den verkligen inte, jag har därimot hittat ett rum med en kista men den är för högt upp och de finns inga såna där växter man kan klättra på eller nån sån där sak som man kan skjuta på med hookshot. De är de rummet med en av brunnarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Man ska kunna skjuta på kistor med hookshot också, prova det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg