fusk_kollare1 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 :blink: jag fattar inte vad varna är för nått!! och hur får man det? Är det nått bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 nej det är inte bra, när du bryter mot en regel så får du en varning, när du har 5 varningar blir du bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Varna motsvarar en varning. Det är dåligt med varningar, kolla på mig jag har 4 av 5. En till och jag åker ut härifrån. ot: måste bara tillägga att Xade ger mig i genomsnitt en tillsägelse per dag för §1.11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 xade = Nobody gets out alive!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Och procentsiffran vid varna leder till din varningslogg, här finns en liknande tråd :) http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=81088 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.