Hoppa till innehåll

Lite Klagomål


ajar

Rekommendera inlägg

Det finns en sak med Fuska.se som gör mig trött och lite arg, och det är att våra moderatorer är alldelles för inaktiva! Det finns nio moderatorer på Fuska.se, men det är bara 4-5 av de som är inloggade och låser trådar o.s.v. regelbundet. Det skulle inte skada med två eller tre nya moderatorer. Desutom tycker jag att en del av de moderatorer vi redan har inte förtjänar att vara moderatorer längre. Det beror främst på att en del aldrig är inloggade eller låser trådar. Och nu menar jag inte de som loggar in två eller tre dagar i veckan utan de som inte är inloggade eller skriver i forumet på flera månader. En del modratorer har redan blivit kickade, men det har inte direkt varit några som förtjänat det. Skärpning, både admin och ni moderatorer!

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att jag brukar se moderatorer inloggade varje gång jag är det..

Och om det finns 9st moderatorer så skulle det bli överdrivet med 12st.

Egentligen behövs det inte så många kanske 5-7st.

 

Jag tycker att en modde ska vara över #5 som vissa inte är men men.

 

Admin:Jag tycker att han...Ja nästan varje dag är han inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag sa att admin skulle skärpa sig menade jag att han skulle börja tänka mer på moderatorerna. Kanske fixa ett par nya och kanske ta bort en eller två, inte att han var inaktiv. Och visst är det ofta moderatorer online, men det är alltid samma gäng. Resten är inaktiva.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det klagas jämnt på moderatorerna :( Men jag håller med om att vissa gör ett dåligt jobb, jag får i alla fall det intrycket av ett par moderatorer på sidan. Men man ska i åtanke att moderatorer kan göra saker som vi inte kan se. Som att godkänna fusk/nyheter/recensioner och de kan ändra/ta bort fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De moderatorer som blivit borttagna har en anledning till att de blev det.

Och de som är kvar har en anledning till att vara det, vilket ni inte har med att göra.

 

Klagar du på admin klagar du på fel person, han är den som jobbar mest på sidan om jag ska vara ärlig.

Jag ser han inne på sidan o håller på minst 15 timmar/dag (seriöst).

 

Desutom är det som Dolphin säger, det finns jättemycket som moderatorerna gör som vanliga medlemmar inte kan se. Att låsa tråda/varna folk är bara 1/4 av jobbet som moderatorerna gör.

 

 

Scorpions: Ranken har absolut inget med om man ska vara moderator eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De moderatorer som blivit borttagna har en anledning till att de blev det.

Och de som är kvar har en anledning till att vara det, vilket ni inte har med att göra.

 

Klagar du på admin klagar du på fel person, han är den som jobbar mest på sidan om jag ska vara ärlig.

Jag ser han inne på sidan o håller på minst 15 timmar/dag (seriöst).

 

Desutom är det som Dolphin säger, det finns jättemycket som moderatorerna gör som vanliga medlemmar inte kan se. Att låsa tråda/varna folk är bara 1/4 av jobbet som moderatorerna gör.

 

 

Scorpions: Ranken har absolut inget med om man ska vara moderator eller inte.

 

Jag klagade på admin för att jag tycker att det är dags för honom att välja lite nya moderatorer, inte för att han var inaktiv för det vet jag redan mycket väl att han inte är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Visst vore det bra med lite nya, men så spammat är det inte på fuska att alla moderatorer ska låsa ett par trådar per dag. Och så har ju moderatorerna ett liv också, dom flesta moderatorerna har ju mycket med skolan osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst vore det bra med lite nya, men så spammat är det inte på fuska att alla moderatorer ska låsa ett par trådar per dag. Och så har ju moderatorerna ett liv också, dom flesta moderatorerna har ju mycket med skolan osv.

 

Precis fuska.se är inte precis deras liv...

 

De måste ju också få ta en paus från sidan.

Redigerat av Master_Adi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De moderatorer som blivit borttagna har en anledning till att de blev det.

Och de som är kvar har en anledning till att vara det, vilket ni inte har med att göra.

 

Klagar du på admin klagar du på fel person, han är den som jobbar mest på sidan om jag ska vara ärlig.

Jag ser han inne på sidan o håller på minst 15 timmar/dag (seriöst).

 

Desutom är det som Dolphin säger, det finns jättemycket som moderatorerna gör som vanliga medlemmar inte kan se. Att låsa tråda/varna folk är bara 1/4 av jobbet som moderatorerna gör.

 

 

Scorpions: Ranken har absolut inget med om man ska vara moderator eller inte.

 

15 timmar per dag?Då skulle han inte ha jobb!sover man 8 timmar per dag är man uppe 16.Måga jobbar också mycket!Han skulle vara blind och svälta om har satt 15 timmar per dag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...