Hoppa till innehåll

Counter-strike På Två Datorer


Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

Jag har steam och Cs 1.6 på min dator nu.. vi ska köpa en till dator. Så jag akn lana.

 

Kan jag nu installera Cs och Steam på den andre datorn ?? samtidigt som jag har den här? eller behöver man ny KEY eller den som är på fodralet??

 

Och kan jag logga in på mitt steam account på båda datorerna?? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har steam och Cs 1.6 på min dator nu.. vi ska köpa en till dator. Så jag akn lana.

 

Kan jag nu installera Cs och Steam på den andre datorn ?? samtidigt som jag har den här? eller behöver man ny KEY eller den som är på fodralet??

 

Och kan jag logga in på mitt steam account på båda datorerna?? :S

 

Du måste ha en till key.

Det går inte att vara inloggade på båda samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

FEL! om man ska köra lan så går det om ni loggar in på samma acc, brukar jag å farsan göra när han tror att han har blivit bättre, ena kan dock bli kickad någon gång men det e bara å logga in igen.

 

hmm okej jaag e inte så bra på sånnt men vad e acc och hru gör man då :S :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

asså jag å pappa loggar båda in på mitt acc när vi kör lan, men om du kör med en kompis lr nått kanske det inte e så smart å ge han ditt lösen.

 

Ja men vad är ACC för något :S

 

Dessutom kan jag logga in på andra datorn och på denna daotrn utan att han ser vad jag skriver.

 

Men du säger ju "jag o pappa loggar in på acc" .. vad e acc för något :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

precis, men du kan bara springa å logga in åt den du ska köra med å säga åt han å kolla bort, han kan inte se ditt lösen förutom om du skriver det

 

 

Ja tack de va de jag vilel veta. COOOOOOOLT :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag har steam och Cs 1.6 på min dator nu.. vi ska köpa en till dator. Så jag akn lana.

 

Kan jag nu installera Cs och Steam på den andre datorn ?? samtidigt som jag har den här? eller behöver man ny KEY eller den som är på fodralet??

 

Och kan jag logga in på mitt steam account på båda datorerna?? :S

 

Du kan instalera steam och cs på en annan data också men det går inte att lana från samma användare.. :o :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...