Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag hade precis tryckt på "lägg in recension" när det stog att jag glömt ange betyg på spelet. "Klicka här för att gå tillbaka och åtgärda" stod det. Så jag klickade. Och då hade hela recensionen, typ 50 rader text, raderats!! Och det gick inte att gå tillbaka heller, för sidan gällde inte så långt bak. F**k!! Vad var det som hände egentligen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Använd Firefox så slipper du att formulären raderas när du trycker på tillbaka-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hände mig också en gång ;) Sånt man får ta hoppas du kommer ihåg vad du skrev :) (Skriv i word först) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Varje gång jag skriver ett formulär eller nåt så kopierar jag texten innan jag trycker iväg d eftersom jag alltid har gjort nåt fel xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det är såna där grejer jag inte brukar tänka på. Det har hänt ett par gånger när jag har gjort läxan på datan också, sen när jag skulle maila den till mitt konto i skolan så kom det aldrig fram. Och jag hade glömt att spara en kopia hemma på egna datan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.