Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) Jag har typ 107 i befolkning :) Redigerat 28 Februari 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Okej jag har typ 25 på min nya fast jag har 31 klubbmän så jag har typ 60 nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 ha jag har 5 falanxer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 ha jag har 5 falanxer :P 50 Klubbmän nu ... ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 palla köpa trupper falnxer suger ändå ska fixa bättre gubbar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Okeej .. men jag har dom dåliga bara för att plundra andras byar .. Sen så har jag kvar dom bästa .. ifall ngn vuttar mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 nu har jag 13 falanxer och sparar till Germansk Blixt. vilken befolkning är du jag är Galler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Germansk blixt?? Jag är Germaner .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 ja det är lite konstigt att galler har germansk blixt. nu har jag typ 200 befolkning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandberg93 Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Jag spelar travian jag heter _znille.Ca 500 i befolkning det bror på att jag har två byar. Jag är romare. Är ni med i en allians och i sona fall vad heter den. Vad heter ni på travian?? :medieval: Redigerat 14 April 2007 av Sandberg93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 jag har spelat, men tröttnade på det ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 jag har spelat, men tröttnade på det ganska snabbt samma här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.