ajar Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tjena! Är det någon som vet när Prison Break börjar sändas igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tjena! Är det någon som vet när Prison Break börjar sändas igen? Står det inget på TV3's hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 26:e Februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag sitter på första boxen, jag borde nog ligga lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 26:e Februari Ok, tack så mycket. Men vet du om Prison Break kommer att gå samtidigt som Shark eller kommer Shark ta en paus när Prison Break börjar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 26:e Februari Shark går tisdagar, Prison Break måndagar. Lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 veckan efter att Prison break slutade så gick Shark på måndag har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 yipii längtar till prison break x) 4 dagar kvar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 SÅg reklamen nyss, På måndag drar det igång, om jag ska vara ärlig...Så börjar Prison Break bli slött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Vad skönt..Imorron börjar det igen..Fast det har varit en lite för lång paus..Man börja ju glömma vad som hände förra gången i slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.