Eldir Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 När jag trycker på "play world of warcraft så kommer det fram en länk som det står typ "du har inget 3d accelator card" Vad menas me det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Att du inte har ett 3D kort kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Starta om datorn och sätt på wow igen, då funkar det ska du se. Brukar vara att du t.ex har lirat CS eller Guild Wars precis för det jobbar på ett helt annat sätt inom grafiken.. grafiken liksom är kvar eller nåt. Läste om det för länge sen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 de blev så för mig med men jag gick in på nvidia.com å laddade hem å installerade nya å då funkade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Funkar fortfarande inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Funkar fortfarande inte :( Nu lästa jag ditt inlägg ordentliget omg =) Jo, det är ett kort du sätter in i datorn som gör att du t.ex kan koppla in din dator till en t.v och att kvaliten inte pixlar sig och blir ful o.s.v. Vissa spel kräver detta om du t.ex har många program i gång i Windows XP Home Edition eller om ditt grafik kort blir varmt. En liten data bug om man ska säga så :) Något till hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg