yoadee Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 tja man kan ju ha kvar det gamla motiv och lägga till nya :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Om du sparar den I PSD. så kan ju bara lägga in nytt motiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 man kan ju inte ändra saker när tävlingen har startat,det kan man tänka på innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Det e väl klart man kan. Säg att jag vill ha en avatar med mitt namn.Sen byter jag namn och vill inte längre ha det motivet o vill ha mitt nya namn där istället då får jag väl ändra det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag håller faktiskt med Scorpions lite. Det är ganska störande när det byts hela tiden. Jag tycker att man ska starta en ny tråd om man vill ha med annat motiv <_< Vad är skillnaden mellan att byta första inlägget eller att starta en ny tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Skillnaden är att om man gör en ny tråd måste man betala i båda trådarna ändrar så betalar du bara i första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 den som startat tävlingen kan ju inte bara ändra reglerna,det blir ju helt cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Men det kan den väl,säg att du heter simpsons och vill ha en ava med homer på,mitt i tävlingen byter du namn till GhostRecon och vill ha ett ghost recon warfighter motiv då får du väl ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) man måste ju hänga med i tävlingen. sen är det ju roligt att göra bilder ;: Redigerat 15 Februari 2007 av NeoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 mm jag håller med neox. man måste hänga med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 neXo/Neox-Vad har det med tråden å göra ;) Yoadee@Om man startar 2 st trådar, då får man ju också 2st olika banners. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.