Raptomex Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Makaroner och köttfärssås. Det var ganska gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Friluftsdag,så en risifrutti,två mackor och en flaska iste. Mums. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 fick falukorv och potatismos idag, inte så gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Palt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Leverbiff och potatis. Alla sa att leverbiffen smakade hundmat, jag vågade inte smaka, men det luktade verkligen hundmat. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 (redigerat) Leverbiff och potatis. Alla sa att leverbiffen smakade hundmat, jag vågade inte smaka, men det luktade verkligen hundmat. :blink: Haha, igår fick vi någon gryta med pasta, men grytan liknade kattmatt :/ Redigerat 13 Februari 2007 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Vi fick Potatis å fisk. Som vanligt ^^,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 fick soppa och våfflor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Potatis och purjulökssoppa... Samt plättar (hjärtformade). Man fick 2 st plättar, vilket var för lite eftersom att soppan smakade sopor och vi gick till tjugo över tre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Potatis, oxjärpar och en hyfsat god sås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Idag fick vi mos o korv. Åt bara korven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 I dag var det diverse rätter på lunchen. Jag valde makaroner med korvstroganoff och till det åt jag en macka och drack ett glas mjölk. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.