LiQuiDe Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 samma sak här..men en äcklig fisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Potatis med fiskgratäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Potatis och fisk :( Äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Köttfärsgratäng :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Fisk och potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Parisare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Idag fick vi lapskojs å mjuka bröd till :D Jag åt typ bara mackorna, man får bara ta 3 st men jag åt typ 7-8st :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag har inte ätit bambamat på två dagar nu för jag är sjuk. Men jag har ätit fil och risgrynsgröt hemma ialla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Biff stroganoff med ris. Vi har egen kock på skolan så vi får skitbra mat :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Vi fick koldolmar, så hag och några kompisar gick ner till kiosken å åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Själv åt jag potatisbörjare idag. Mums! Finns mycket värre grejer... Vad e potatisbörjare Själv åt jag potatis, sås och fisk idag (gott faktist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 (redigerat) Kockt Potatis/Potatismos Någon sorts panerad fisk (Extremt likt fiskpinnar fast lite annan form) Hyffsat ;) Redigerat 31 Januari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.