Hedman Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Tjejen, Vännerna och min sjuka familj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag antar att det är till min bästa kompis, han är alltid där. Eftersom jag inte vill ha eller har en stark relation till min familj, trots att de provar tt ha starka band. Annars min pojkvän, men honom delar jag inte sorger och pratar inte med honom när det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Min katt är den enda jag kan lita på :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Min stora syster och min bästa vän har jag starkast relation till :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Min starkaste relation e nog te min tjej :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Jag antar att det är till min bästa kompis, han är alltid där. Eftersom jag inte vill ha eller har en stark relation till min familj, trots att de provar tt ha starka band. Annars min pojkvän, men honom delar jag inte sorger och pratar inte med honom när det är jobbigt. what's the point of having one, then? =o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Familjen och Caroline Bjers (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 (redigerat) pappa och mamma kanske =) Redigerat 8 Maj 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Min lillsyrra, helt klart. Jag älskar henne mer än allt annat, skulle kunna göra vad som helst för henne :D Köpte ett DS till henne nyss helt utan anledning, men vet att hon gillar mitt DS och har velat ha ett själv... Mamma är sådär, hon är ju min mamma så jag måste älska henne (...) men det är roligt att ge henne dåligt samvete för att hon och pappa just skiljdes. Jag kan säga saker som "du bryr dig inte om mig och Maija (min syrra) *snyft*" Pappa älskar jag också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Familjen och Caroline Bjers (L) Vad blev jag anmäld för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Godis_tjej Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 pappa och mamma kanske =) ha ha joke du glömde vell emma ha ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Min yngre storasyster. Lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.