Simontheking Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Jag och några polare har skapat en CS clan som inte är så himla seriös just nu men vi arbetar på det.Jag tänkte att vi behövde en banner på vår första sida och när jag tänkte så kom jag på att det finns mycket talangfulla personer som gör avatars här på fuska och jag undrar om någon skulle villja göra en banner. Det finns inge regler förutom att det måste vara cs 1.6 tema och att det skall stå Team-Mach0 i mitten Mvh Simon Själv klart så kommer ni få ett "Tack till -------- för den grymma bilden" eller nått liknande :) Pris:500 Fm till snyggaste bild! TÄVLINGEN ÄR ÖVER!! Redigerat 2 Februari 2007 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ddaaaaaaaaaaaaaaaaa.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) Seriöst snälla folk! Redigerat 29 Januari 2007 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 jag kan göra ett seriöst försök ;) vilket format vill du ha bannern i? altså vilka pixlar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 maybee jag kan göra ett seriöst försök ;) vilket format vill du ha bannern i? altså vilka pixlar :P Hm kan han inte ändra själv?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 jag kan göra ett seriöst försök ;) vilket format vill du ha bannern i? altså vilka pixlar :P Är det värkligen 1.6 motiv? NEJ! Håller på med en banner men vi får se vad det blir =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) det här är vad jag kan erbjuda :P http://i3.tinypic.com/2uglc9i.jpg http://i11.tinypic.com/2w4xmvt.jpg hoppas du blir nöjd :) Redigerat 29 Januari 2007 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Kanske kommer med en snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Rikke's var fin men vissa bokstäver syns inte.Det spelar ingen roll hur många pixlar! Zizx ta inte illa up men den såg slarvig ut! Redigerat 1 Februari 2007 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag gjorde en inte så snygg men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Kom igen folk! mer snygga bilder tävlingen slutar kl 18:00 Imorn (2/2 07) Glöm ej bort att det finns et pris på 500 FM! Just nu 300 fm + i potten!! :cool: Vinnande pris 800 fm Redigerat 1 Februari 2007 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 va menar du med att m:en inte syns? :s man ser ju dem hur bra som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg