Raptomex Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Det e ju fett skönt o gå med mjukisbyxor från typ fotbollslaget i skolan Men lol, man får väll inte ståfräs om man pratar med tjejer!!Och det är ju kallt ute, så det är nog inga problem att gå med mjukis, man riskerar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 ehh lol,jag får inte bånge av att vara elelr snakca med en snygg tjej,o dem mjukisbyxorna e ju så pösiga ingen lär ju se att man har bånge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) ehh lol,jag får inte bånge av att vara elelr snakca med en snygg tjej,o dem mjukisbyxorna e ju så pösiga ingen lär ju se att man har bånge Ne, men jag tänkte på att det är ju så kallt ute, så det finns nog ingen stor chans att man får "bånge" Men back to topic. Redigerat 22 Februari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 alla har häng :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 de flesta har häng på min skola, men inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 alla har häng :o Så e d väl med dem flesta skolorna? Typ 70 procent av skolans elever i våran skola har häng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 55 % I alla skolor har häng .. :rolleyes: Jag brukar ha häng .. Jag ahr iaf inte byxxorna skit långt uppe .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Canaria Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 I höstas hade alla, och jag menar verkligen alla såna här ultrafula och osköna skor som heter typ, "Crocks" Jag var den enda i klassen som inte hade såna skor :/ Fyy jag hatar sonadära skor !!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Randiga tröjor med 2 olika färger, t.ex. orange och grå. Men dom e grymma, har en själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Randiga tröjor med 2 olika färger, t.ex. orange och grå. Men dom e grymma, har en själv :P Det e poppis med randiga tröjor överallt nästan , iaf där jag är ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 massa emo-ungar.. som tror att dom är tuffa för att dom drar på sig ett par svarta jeans, svarta kläder med my chemical tröjor och sen rosa armband och röda converse.. hatar dom :angry: annars är det mycket mainstream och alternativa på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Typ märkeskläder som alltid :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.