Hoppa till innehåll

Invandring


Denkan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 352
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nissling

Håller faktiskt med Nacho nu. Vi skickar dom till Stilla havet, där kan dom råna och begå vilka brott som helst.

 

Byter man ut bokstäverna i f-r-e-d mot bokstäverna i k-r-i-g får man ordet "krig". Lite skrämmande faktiskt. Förresten, varför bombar alla pulver där nere? Varför byter man inte ut bokstäverna från k-r-i-g till bokstäverna i f-r-e-d? Då får man ordet "fred".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Mannen hade mörkglå jeans, vita sportskor, vit tjocktröja och talade svenska med brytning" -_-

 

Låter bekant för er som hat Tv3 eller hur? Efterlyst, ja. Över hälften av alla brott som tas upp där är pga invandrare.

 

En gång var det någon som rånade en dam i Göteborg på ett annorlunda sätt, han mordhotade henne med kniv och sa åt henne att länsa hennes kort i närmaste bankomat. Annars skulle hon dö. Efter att hon länsat kortet dubbelt säger han att hon ska länsa kortet igen då han själv slår in sifforna och en perfekt bild på gärningsmannen (stavning?) syns. Gissa vilket land han kom ifrån?

 

I sådana fall hatar jag invandrare, men har aldrig sagt det till någon. Man får ju tycka som man vill, eller hur? Skulle det bli krig här skulle jag inte lämna mitt rum, det är bara fegisar som gör sådant. Förresten, vart skulle jag då fly? Till Irak eller? Dom bombar ju där hela tiden. Och vi vill ju inte heller kriga, det är bara ryssarna som alltid har dampat på oss. Trots det är dom fega som f*n och vågar inte komme hit. Vi har ju Usa, dom skulle aldrig kämpa för Ryssland.

 

I resten av världen har ingen lust att kriga med oss. Varför skulle dom göra det, vi har ju inte gjort dom något ont. vi har ju inte haft krig på nästan 200 år här i Svergie. Känns skönt faktiskt.

 

Bara för att en person med invandrarbakgrund begår ett brott, måste då alla invandrare drabbas, som någon sorts "kollektiv bestraffning"?

Jag förstår inte hur såna som du tänker. Om en svensk begår ett brott, ska man hata alla svenskar då, eller? :huh:

 

nej, invandrare är mycket mer destruktiva än oss svenskar, dessutom är svenskar mer olika varandra än invandrare är, invandrare tänker bara på att ha sönder saker. jag hoppas sverigedemokraterna vinner nästa val-_- Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur lågt får man sjunka? "Invandrare tänker bara på att ha sönder saker", hur f*n tänker du egentligen?

Vet du ens hur dumt det där låter? Och har du någon form av bevis eller liknande att alla invandrare tänker så?

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Mannen hade mörkglå jeans, vita sportskor, vit tjocktröja och talade svenska med brytning" -_-

 

Låter bekant för er som hat Tv3 eller hur? Efterlyst, ja. Över hälften av alla brott som tas upp där är pga invandrare.

 

En gång var det någon som rånade en dam i Göteborg på ett annorlunda sätt, han mordhotade henne med kniv och sa åt henne att länsa hennes kort i närmaste bankomat. Annars skulle hon dö. Efter att hon länsat kortet dubbelt säger han att hon ska länsa kortet igen då han själv slår in sifforna och en perfekt bild på gärningsmannen (stavning?) syns. Gissa vilket land han kom ifrån?

 

I sådana fall hatar jag invandrare, men har aldrig sagt det till någon. Man får ju tycka som man vill, eller hur? Skulle det bli krig här skulle jag inte lämna mitt rum, det är bara fegisar som gör sådant. Förresten, vart skulle jag då fly? Till Irak eller? Dom bombar ju där hela tiden. Och vi vill ju inte heller kriga, det är bara ryssarna som alltid har dampat på oss. Trots det är dom fega som f*n och vågar inte komme hit. Vi har ju Usa, dom skulle aldrig kämpa för Ryssland.

 

I resten av världen har ingen lust att kriga med oss. Varför skulle dom göra det, vi har ju inte gjort dom något ont. vi har ju inte haft krig på nästan 200 år här i Svergie. Känns skönt faktiskt.

 

 

Bara för att en person med invandrarbakgrund begår ett brott, måste då alla invandrare drabbas, som någon sorts "kollektiv bestraffning"?

Jag förstår inte hur såna som du tänker. Om en svensk begår ett brott, ska man hata alla svenskar då, eller? :huh:

 

nej, invandrare är mycket mer destruktiva än oss svenskar, dessutom är svenskar mer olika varandra än invandrare är, invandrare tänker bara på att ha sönder saker. jag hoppas sverigedemokraterna vinner nästa val-_-

 

Haha, vilka j*vla fördommar du har, "invandrare tänker bara på att ha sönder saker".

Snart säger du väll att den svenska ariska rasen inte får hotas av nersmutsning eller något liknande.

Det är sådana som du som jag har lust att ta i nackskinnet och ruska om riktigt ordentligt så att det

kanske ploppar ut något vettigt för en gångs skull.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Mannen hade mörkglå jeans, vita sportskor, vit tjocktröja och talade svenska med brytning" -_-

 

Låter bekant för er som hat Tv3 eller hur? Efterlyst, ja. Över hälften av alla brott som tas upp där är pga invandrare.

 

En gång var det någon som rånade en dam i Göteborg på ett annorlunda sätt, han mordhotade henne med kniv och sa åt henne att länsa hennes kort i närmaste bankomat. Annars skulle hon dö. Efter att hon länsat kortet dubbelt säger han att hon ska länsa kortet igen då han själv slår in sifforna och en perfekt bild på gärningsmannen (stavning?) syns. Gissa vilket land han kom ifrån?

 

I sådana fall hatar jag invandrare, men har aldrig sagt det till någon. Man får ju tycka som man vill, eller hur? Skulle det bli krig här skulle jag inte lämna mitt rum, det är bara fegisar som gör sådant. Förresten, vart skulle jag då fly? Till Irak eller? Dom bombar ju där hela tiden. Och vi vill ju inte heller kriga, det är bara ryssarna som alltid har dampat på oss. Trots det är dom fega som f*n och vågar inte komme hit. Vi har ju Usa, dom skulle aldrig kämpa för Ryssland.

 

I resten av världen har ingen lust att kriga med oss. Varför skulle dom göra det, vi har ju inte gjort dom något ont. vi har ju inte haft krig på nästan 200 år här i Svergie. Känns skönt faktiskt.

 

 

Bara för att en person med invandrarbakgrund begår ett brott, måste då alla invandrare drabbas, som någon sorts "kollektiv bestraffning"?

Jag förstår inte hur såna som du tänker. Om en svensk begår ett brott, ska man hata alla svenskar då, eller? :huh:

 

nej, invandrare är mycket mer destruktiva än oss svenskar, dessutom är svenskar mer olika varandra än invandrare är, invandrare tänker bara på att ha sönder saker. jag hoppas sverigedemokraterna vinner nästa val-_-

 

Du skrev just det mest puckade inlägget på länge. Grattis.

 

Edit: Nachos senaste vad också jävligt puckat.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Du skrev just det mest puckade inlägget på länge. Grattis.

Nej, det var bland det roligaste på länge. "Vill bara slå sönder saker". Dom kan väl slå sönder sig själva med deras hammare. Just det ja, deras IQ är ju inte lägre än deras ålder.

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skrev just det mest puckade inlägget på länge. Grattis.

Nej, det var bland det roligaste på länge. "Vill bara slå sönder saker". Dom kan väl slå sönder sig själva med deras hammare. Just det ja, deras IQ är ju inte lägre än deras ålder.

 

Och sen finns det människor som du som är så trångsynta och dumma att ni går på det andra dumma människor säger.

Någon annan än mig som ser ett samband?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skrev just det mest puckade inlägget på länge. Grattis.

 

Nej, det var bland det roligaste på länge. "Vill bara slå sönder saker". Dom kan väl slå sönder sig själva med deras hammare. Just det ja, deras IQ är ju inte lägre än deras ålder.

 

Och sen finns det människor som du som är så trångsynta och dumma att ni går på det andra dumma människor säger.

Någon annan än mig som ser ett samband?

 

Håller med.

 

 

Nissling: Det är nog du som har IQ lägre en din ålder här..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Vore väl lite korkat att avbryta invandring helt, dock så kommer det bli för mycket då vi tar in, vad 30k+ om året.. vi har redan hög arbetslöshet, och få lediga hem, varför göra det värre..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...