Hoppa till innehåll

Invandring


Denkan

Rekommendera inlägg

Jag väntar fortsvarande på argument. Vad är en debatt utan argument?

Tills du kommit med några riktiga argument så tänker jag inte svara mer, ingen idé att tjafsa med någon misslyckad rasist.

Tråden lyder, om vad man tycker om invandring, jag är emot invandring i alla fall, det blir bara en massa tjafs om sånt, det blir bara mer slödder i Sverige, än vad det redan är nu men det är ju inte allt, det finns flera skäl till att jag är emot invandring. Men som sagt, eftersom att vi inte kan stänga ut dom, så kan vi inte göra nå mer än att se dom välla in i landet. Sorgligt men sant..

 

Så du anser att alla invandrare är slödder?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag väntar fortsvarande på argument. Vad är en debatt utan argument?

Tills du kommit med några riktiga argument så tänker jag inte svara mer, ingen idé att tjafsa med någon misslyckad rasist.

Tråden lyder, om vad man tycker om invandring, jag är emot invandring i alla fall, det blir bara en massa tjafs om sånt, det blir bara mer slödder i Sverige, än vad det redan är nu men det är ju inte allt, det finns flera skäl till att jag är emot invandring. Men som sagt, eftersom att vi inte kan stänga ut dom, så kan vi inte göra nå mer än att se dom välla in i landet. Sorgligt men sant..

 

Så du anser att alla invandrare är slödder?

 

Ja, har du problem med det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller delvis med där, visst vi kan ta in några men andra länder måste ta emot också. Bara för att de inte gör det så är det inte vårt ansvar att ta in fler.

Skönt att någon fattat vinkeln, och varför ska Sverige känna skuld för detta? så j*vla typiskt svennar och sånt att känna så.

Och om man nu beslutar att vi drar ner på invandringen är det inte rasism, dom som säger bör ju börja gå i skolan men eftersom vi drar in väldigt mycket bör många invandrare vara glada för det.., själv tycker jag inte att man får så mycket tack för det men (dom som känner så kan ju pallra sig ut ut det här landet så fort som möjligt för det finns ju ingen anledning för dom att stanna om dom känner sig så obekväma, jag känner inte att det blir någon bättre känsla av det heller)

Det som retar mig mest är personer som aldrig tycker att det är bra, alltid ska det vara något dom ska gnälla över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det har jag. Är personer som Drottning Silvia slödder? Eller en invandrad Amerikan eller Norrman?

Hur ofta ser man människor som invandrar från Finland,Norge,Danmark?

 

Ofta, om nån från något annat land flyttar till sverige invandrar dom ju. Finns säkert massor från Finland, Norge och Danmark.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns drygt 20000 Norrmän i Sverige för tillfället, ca 17000 danskar och ungefär lika många mäniskor från Finland (Siffrorna avser personer över 18 år), så en del finns det.

 

Hur vore det om du svarade på frågan istället för att undvika den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns drygt 20000 Norrmän i Sverige för tillfället, ca 17000 danskar och ungefär lika många mäniskor från Finland (Siffrorna avser personer över 18 år), så en del finns det.

 

Hur vore det om du svarade på frågan istället för att undvika den?

Ja, det finns många, finnar, norrmen osv. i Sverige, men jur många utav dom är invandrare?

Det kanske är så att dom har flyttat hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns drygt 20000 Norrmän i Sverige för tillfället, ca 17000 danskar och ungefär lika många mäniskor från Finland (Siffrorna avser personer över 18 år), så en del finns det.

 

Hur vore det om du svarade på frågan istället för att undvika den?

Ja, det finns många, finnar, norrmen osv. i Sverige, men jur många utav dom är invandrare?

Det kanske är så att dom har flyttat hit.

 

Finns ju invandrare som flyttar hit också, det är i princip samma sak som och fly från landet eftersom det är krig.

Bara så att norrmen, finnar kanske fått det mycket lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skrev just det mest puckade inlägget på länge. Grattis.

Nej, det var bland det roligaste på länge. "Vill bara slå sönder saker". Dom kan väl slå sönder sig själva med deras hammare. Just det ja, deras IQ är ju inte lägre än deras ålder.

 

 

Anledningen till att dom är våldsamma och kanske lite respektlösa är nog därför att när dom kommer till Sverige får dom ingen identitet. Dom slängs in på ett invandrarhem som är skabbigt och det enda sättet att tjäna pengar på är att torka bajs från skolväggarna för 5000kr i månaden. Ungdomarna är respektlösa för att som ni alla vet klär dom sig och lyssnar på hip hop då hip hopare och hip hop i sig står för just "Respekt". Dom vill ha respekt och uppmärksamhet som vanliga medborgare därför tar dom en stil och använder den som identitet. Tyvärr är just den identiteten dom har valt inte särskilt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/facepalm

 

Har man flyttat hit är man invandrare.

 

Var nu vänlig svara på frågan ifall personer som Silvia också är "slödder".

Ok, jag ska förklara för dig, vad jag tycker...

En vitamerikanare som kommer har jag inget emot, en vit engelsman, har jag inget emot, en vit norrman/finne/dansk har jag inget emot, och jag har till ocg med inget emot Silvia, för att dom jag skrev, även hon är vit, jag är däremot emot färgade..

Ta mig som rasist, nazist eller vad f*n du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...