Gäst Darkshiver Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Vet inte om nån har tagit den här men, "Vill du komma hem till mig och kolla på mina kaninungar?" Inte raggning..mest pedofilaktigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 jag kan ett par; "Ska vi leka brandman? jag sprutar, du släcker! *blink* *blink*" "Gjorde det inte ont när du ramlade ner från himlen?" och en mot-replik. "berätta om dina intressen, innan du förlorar mitt" :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Om man vill ha deras nummer kan denna funka: Hej, kan du hjälp mig? Jag har blivit av med min mobil, kan du ringa den så jag kan hitta den???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 jag kan ett par; "Ska vi leka brandman? jag sprutar, du släcker! *blink* *blink*" "Gjorde det inte ont när du ramlade ner från himlen?" och en mot-replik. "berätta om dina intressen, innan du förlorar mitt" :rolleyes: eller "jag sprutar och du tjuter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 jag kan ett par; "Ska vi leka brandman? jag sprutar, du släcker! *blink* *blink*" "Gjorde det inte ont när du ramlade ner från himlen?" och en mot-replik. "berätta om dina intressen, innan du förlorar mitt" :rolleyes: eller "jag sprutar och du tjuter" Så kanske det var, har ingen koll ;P .. använder inte raggningsrepliker så mkt i vardan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Min pappa e rik, ska vi hångla? :P hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Min pappa e rik, ska vi hångla? :P heheDen var bra :D Redigerat 28 Januari 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Min pappa e rik, ska vi hångla? :P hehesry för spamm laggade fast eller nåt så tryckte flera gånger :/ Redigerat 28 Januari 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Min pappa e rik, ska vi hångla? :P hehesry för spamm laggade fast eller nåt så tryckte flera gånger :/ Redigerat 28 Januari 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Vad har du för systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Tja, hänger du med hem och rullar runt i sänghalmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 "Häng med hem till mig då?" Funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.