CandyEater Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Vet ej om ni sakt denna: Han -Ska du följa med mig hem och käka makaroner och knulla ;) Hon - öhh! Nej. Han - Vadå? tycker du inte om makaroner? o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Gå härifrån, jag vill inte ha stake just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 ey, nice boobs,´va gör du ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 (redigerat) Du é fin. Den är båda underbar & rar. Samtidigt drar den tills sig brudar från alla håll. Jag använder den själv. =) Hubbe är som en fiskare som drar in fisk efter fisk, definrerar det som en player och en massa chicks. :ph34r: Redigerat 1 Oktober 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Jag vill ha den i mig, hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Du é fin. Den är båda underbar & rar. Samtidigt drar den tills sig brudar från alla håll. Jag använder den själv. =) Hubbe är som en fiskare som drar in fisk efter fisk, definrerar det som en player och en massa chicks. :ph34r: Haha, jasså? Mikaela är som en mus, som piper och piper, aldrig får någon mat & någon är väldigt lat, laga mat kan hon inte - behöver tips från självaste kungen. Dra åt helvete, du drog just mig i pungen. HAHAHAHA, personligt påhopp! owned!:D Eller så kan man ju alltid dra en som en polare drog idag, " Om du och jag hade varit i ett rum - så kom det en trollkarl, skulle du äta på mig då?" -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Du é fin. Den är båda underbar & rar. Samtidigt drar den tills sig brudar från alla håll. Jag använder den själv. =) Hubbe är som en fiskare som drar in fisk efter fisk, definrerar det som en player och en massa chicks. :ph34r: Haha, jasså? Mikaela är som en mus, som piper och piper, aldrig får någon mat & någon är väldigt lat, laga mat kan hon inte - behöver tips från självaste kungen. Dra åt helvete, du drog just mig i pungen. HAHAHAHA, personligt påhopp! owned!:D Eller så kan man ju alltid dra en som en polare drog idag, " Om du och jag hade varit i ett rum - så kom det en trollkarl, skulle du äta på mig då?" -.- HAHAHA, fy, skäms Oske. jag tänker anmäla dig för personligt påhopp! Paragraf §12 i lagboken. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Hmmm. Om du är en kille... Stirra henne rakt i ögonen. Hon kommer märka och kolla tillbaks, då säger Du: Har du en karta? Hon: En karta? Vad? Du: Inte? Ajdå! Det är nämligen så att jag har gått vilse i dina ögon... Hon: (Tänker) Awww vad gullig han e! :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 gud vilken ful tröja, ta av dig den genast B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Hmmm. Om du är en kille... Stirra henne rakt i ögonen. Hon kommer märka och kolla tillbaks, då säger Du: Har du en karta? Hon: En karta? Vad? Du: Inte? Ajdå! Det är nämligen så att jag har gått vilse i dina ögon... Hon: (Tänker) Fan vilken gammal replik...>=( ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Hmmm. Om du är en kille... Stirra henne rakt i ögonen. Hon kommer märka och kolla tillbaks, då säger Du: Har du en karta? Hon: En karta? Vad? Du: Inte? Ajdå! Det är nämligen så att jag har gått vilse i dina ögon... Hon: (Tänker) Fan vilken gammal replik...>=( ;) Jag blev rörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Hmmm. Om du är mesig.. Stirra henne rakt i ögonen. Hon kommer märka och kolla tillbaks, då säger Du: Har du en karta? Hon: Vafan vill du? Du: Ajdå! Hon: (Tänker) Äckel...>=( ;) Jag blev rörd. True story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.