PussyCat Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Man måste ju börja någonstans. Men allvarligt talat, raggningsrepliker låter enligt mig väldigt muppigt. Jag är bättre på att ge komplimanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Man måste ju börja någonstans. Men allvarligt talat, raggningsrepliker låter enligt mig väldigt muppigt. Jag är bättre på att ge komplimanger. Det är ändå väldigt få som faktiskt använder raggningsrepliker och antalet personer som dessa repliker funkar på är förmodligen än mindre. De personer som på något sätt ändå lyckas falla in i den kategorin tycker jag väldigt synd om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Man måste ju börja någonstans. Men allvarligt talat, raggningsrepliker låter enligt mig väldigt muppigt. Jag är bättre på att ge komplimanger. Det är ändå väldigt få som faktiskt använder raggningsrepliker och antalet personer som dessa repliker funkar på är förmodligen än mindre. De personer som på något sätt ändå lyckas falla in i den kategorin tycker jag väldigt synd om. Hmm, joo. Det är väl ganska gammaldags att använda raggningsrepliker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 "Får jag doppa min fläskfilé i din marinad?" Fungerar bra om man vill ha en smäll :-) Sjungde den för morsan för nått år sen när jag hört den på Jamba reklamen och inte fattade vad det betydde först. Hon vart rätt sur. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 "Giggedy-Giggedy" "-Ursäkta, vet du vad klockan är? -Nej tyvär, men du har ju en egen klocka? -Ja juste ja, den är ju halv-a-inne *smack* " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 En raggningsreplik funkar inte om man inte kommer på den själv, eftersom det inte blir samma inlevelse. En replik ska komma från hjärtat och sinne. Känner många som har blivit nobbade totalt efter att de kopierat charmande repliker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Ska vi leka mamma pappa göra barn? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 "Tar du den i 2:an?" :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 "Tar du den i 2:an?" :rolleyes:Description needed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Tjenare bejb vill du bränna lite gummi? (alt. kalorier ist för gummi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 "Tar du den i 2:an?" :rolleyes:Description needed. Seriously? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 "Tar du den i 2:an?" :rolleyes: Description needed. Seriously? Ja, jag fattade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.