lundquist Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Själv blir det mest Jack & Jones eller JC... MQ blir det ibland också. precis samma, plus jeans på carlings :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Köper tröjor och sånt på nätet oftast, men jeans och sådant köper jag på olika ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jc kanske.. vet faktiskt inte :P vad gör era mammor om dagarna? :P Dezen du köper väll aldrig kläder du går väll runt naken... Glömde säga att jag köper kläder på Intersport ibland också & någon enstaka gång på MQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Får mycket av min moster som Filippa K t-shirt, Armani o Marc O´Polo byxor, har även från andra sånna märken som Peak linnen o liknande. Men mest så har jag från Filippa K. Själv handlar jag second hand elr. Lindex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Får av min mamma, Polo, Armani, Gant, Timberland, osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 JC, Stadium/Sportaffärer, Nätet, Får i juklapp/present etc. eller utomlands. Jag handlar inte kläder, jag får dom av mamma :rolleyes: hahahahaahaha!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 JC, Gina Tricot, Stadium lr H&M Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jag handlar inte kläder, jag får dom av mamma :rolleyes: Vaddå, handla kläder är höjden av allt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Hmm, i affären! ;: Mest i Intersport :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 JC och Stadium brukar det oftast bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 JSR.com, Rockshirt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Den som säger Punk´t shop får smisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.