wildwolf Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Där det är billigast och de har så mycket svarta och snygga kläder som möjligt ^^ Som lite "puffiga" tröjor med huva(hatar verkligen tajta tröjor även om jag använder det ibland ._.), pösiga byxor och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag beställer oftast på internet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) ;) Ja, som fattilappar går till.. Jok3r@ hur kan du beställa från nätet ?, jag gör alldrig det, bara för att det kan bli fel storlek, å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) Säger du att jag är fattig för att jag handlar på myrorna? ;) Kan det inte annars bero på att jag inte bryr mig om vad jag slänger på mig? :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) Är inte det typ som kontainer som man lägger kläder i som skänks till fattiga barn i andra länder, dom brukar väll stå vid andra stationer typ för förgade glas å sånt. ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) Jag beställer bara .. :) Man får oftast välja storleken och så . Senast köpte jag på Highlights.nu .. Köpte ett par tagur <3 TAGÜR AKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) Du tänker inte på UFF ? Myrorna har många helt vanliga affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Jag har hittat mina kläder i en container ca 100m från min koja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) min mamma brukar handla mina kläder. Redigerat 27 Februari 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 På senaste tiden har jag köpt från H&M så jag säger nog H&M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) Eller hur, man kan ju inte prova dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.