Volcom Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Dressman, JC, H&M o lite sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag handlar inte kläder, jag får dom av mamma :rolleyes: håller med Ripto och status. Vi är väl ändå inte 5 åringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 nae,vi e 6 åringar nej men skoja men du måste väl ändå följa med o välja vad du ska ha eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 ica i bland :P ;: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 byxor köper jag enbart på carlings men tröjjor och sånt köper jag lite varstanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 ica i bland :P ;: ;: Ica säljer väll knappast kläder ;) Jag kom på att jag brukar beställa munktröjor, t.shirts från katalogen No-Shame. Dom har ganska kola motiv på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 När jag väl köper mina kläder blir det på Team Sportia eller eventuellt på H & M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Oftast köper jag kläder på JC och internet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 ica i bland :P ;: ;: Jag beställer också från NoShame, men inte ofta bara för att en munktröja kostar typ 400kr, där sne måste man betala frakten på 100-150kr.Alltså blir det 500kr för en munktröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 ica i bland :P ;: ;: Ica Maxi brukar sälja kläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Breeze eller JC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Topman, JC, diverse andra butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.