Hoppa till innehåll

Paladin Talents

Nemerlon

Rekommendera inlägg

Man kan köra spellpower Holy/prot eller holy/retri build med 2h också, eller reckoning protbuild.

Det är inte bara retri som gäller om man vill göra skada, man kan uppnå sjuk skada med holy om man stackar +damage gear.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då föreslår jag Protection eller Holy.

Protection innehåller flera sätt att skada mycket med svärd och sköld, tex +10% skada med enhandsvapen, Holy Shield, en förmåga som gör så att du får högre chans att blocka och upp till 4 blocks skadar under tio sekunder, och Blessing of Sanctuary, en buff som sänker all damage du tar och gör så att du gör skada när du blockar, och Reckoning ger dig en chans att få instant attacker när du blir slagen.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då föreslår jag Protection eller Holy.

Protection innehåller flera sätt att skada mycket med svärd och sköld, tex +10% skada med enhandsvapen, Holy Shield, en förmåga som gör så att du får högre chans att blocka och upp till 4 blocks skadar under tio sekunder, och Blessing of Sanctuary, en buff som sänker all damage du tar och gör så att du gör skada när du blockar.

skulle du kunna bygga ett bra träd med just holy och protection?

Just nu ser min ut såhär http://www.wowhead.com/?talent=qVxuM

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här ger dig en del survivabillity och låter dig tanka bra och hela helt ok, så får du alla skade-talentsen i Protection. (Improved Seal of Righteousness i Holy eftersom det är det Seal som du antagligen kommer att använda mest) :) Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...