Dalman Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Ehh kan dranei vara paladin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Japp, dem kan vara paladin och shaman ;) Och sen några andra saker också.. Har aldrig sett en Dranei lock, så jag tror inte dem kan vara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Japp, dem kan vara paladin och shaman ;) Och sen några andra saker också.. Har aldrig sett en Dranei lock, så jag tror inte dem kan vara det. Jo man kan vara paladin och shaman som Dranei Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Hm...nummerena i den adressen till talent trees har inget att göra med hur månag som använt den. Numrerna representerar vilka talents du har. kolla hur dom ändras när du addar talent points. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 tack för alla svar men jag har ångrat mig nu och vill för det mesta köra holy men endå ha 2 handsvärd. Tips på hur jag ska bygga nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ska du vara 2h måste du ha Retribution... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Man kan köra spellpower Holy/prot eller holy/retri build med 2h också, eller reckoning protbuild. Det är inte bara retri som gäller om man vill göra skada, man kan uppnå sjuk skada med holy om man stackar +damage gear. Redigerat 4 Februari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Men om jag kör med svärd och sköld då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Då föreslår jag Protection eller Holy. Protection innehåller flera sätt att skada mycket med svärd och sköld, tex +10% skada med enhandsvapen, Holy Shield, en förmåga som gör så att du får högre chans att blocka och upp till 4 blocks skadar under tio sekunder, och Blessing of Sanctuary, en buff som sänker all damage du tar och gör så att du gör skada när du blockar, och Reckoning ger dig en chans att få instant attacker när du blir slagen. Redigerat 4 Februari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Då föreslår jag Protection eller Holy. Protection innehåller flera sätt att skada mycket med svärd och sköld, tex +10% skada med enhandsvapen, Holy Shield, en förmåga som gör så att du får högre chans att blocka och upp till 4 blocks skadar under tio sekunder, och Blessing of Sanctuary, en buff som sänker all damage du tar och gör så att du gör skada när du blockar. skulle du kunna bygga ett bra träd med just holy och protection? Just nu ser min ut såhär http://www.wowhead.com/?talent=qVxuM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Den här ger dig en del survivabillity och låter dig tanka bra och hela helt ok, så får du alla skade-talentsen i Protection. (Improved Seal of Righteousness i Holy eftersom det är det Seal som du antagligen kommer att använda mest) :) Redigerat 4 Februari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) Någon som kan ge mig en bra Retribution/holy träd? Redigerat 8 Februari 2007 av Nemerlon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg