fxt_92 Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 tja hållerpå med en banna på hammer men jag vet inte hur man gör vatten/stegar/planta bomben/där man köper vapen?? plz säg hur man gör :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 tja hållerpå med en banna på hammer men jag vet inte hur man gör vatten/stegar/planta bomben/där man köper vapen?? plz säg hur man gör :D :D Skulle tipsa om att du letar efter en guide över Hammer. Kolla google vet jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Japp ^^ Rekommenderar samma sak som Jimmy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 (redigerat) Japp ^^ Rekommenderar samma sak som Jimmy. :student: Som sagt, kolla på google. Där finns allt. Redigerat 31 Januari 2007 av Zantera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jupp google is your friend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 va är hammer???^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Som dem andra sa :)google :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Som dem andra sa :)google :) Smart svar! Jo, goggla är bra men som alla vet, det blir ju lång tråkigt efter någon timme eller så. Jag rekommenderar att du spammar på i alla forum du är medlemmar på och gogglar såklart och även kollar Hammers Hjälp FAQ. Både på Steams hemsida och på Hammers hemsida och även på programmet. Uppdateras olika så du ska nog kunna få rejält med kunskap där. Obs! Bara om du kan engelska förståss :) Vet hur det är när någon svarar typ "Just fucking google it" eller "Google is ur friend" eller "Goggla det för f*n". Skit irreterande så jag vill inte göra det :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg