Hoppa till innehåll

Ocarine Of Time Hur Långt Har Ni Kommit


MicKe_ZC95
 Dela

Rekommendera inlägg

Om du återvänder till rummet med de olika nivåerna (man kan se bossrummet därifrån) där finns det ett litet rum som du kan höja vattennivån som gör att en plattform flyter upp. Ta på dig skorna och åk ner i hålet där plattformen låg på innan den flöt upp.

Där nere finns en nyckel.

 

Hoppas det hjälpte ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du återvänder till rummet med de olika nivåerna (man kan se bossrummet därifrån) där finns det ett litet rum som du kan höja vattennivån som gör att en plattform flyter upp. Ta på dig skorna och åk ner i hålet där plattformen låg på innan den flöt upp.

Där

nere fi nns en nyckel.: cool:

 

 

 

 

 

Tack så mycket Men ja har redan höjt vatten nivån igen ska ja längst ner eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Få se, det är svårt att förklara men jag tror det är det andra rummet du kommer till för att höja vattennivån. Rummet är låst med galler men du behöver bara ställa dig på knappen så öppnas dörren, där inne finns ännu en panel för att justera vattennivån. (du har varit där förut)

När man spelar låten framför den panelen höjs vattennåvon och en plattform åker upp med vattnet i samma rum, precis under plattformen finns hålet ner till ett dold rum med en nyckel.

 

Hoppas du förstod ^^

Annars får jag försöka förklara bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat ocarina of time, typ 48 skulltullas och 15 hjärtan och just nu har jag en liten zelda kick, plöjt igenom Zelda 1, Minish Cap, Twilight Princess, Wind waker, Ocarina of time, Oracle of ages och håller på med Majora's mask nu, det är ganska knepigt med alla tider.

Redigerat av Yoan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...