Gäst Youx Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 om man vart kompisar i 6år vad ska man säga om till honom att man vill ej vara med honom längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 "Du får bättra dig, annars vill jag inte vara kompis med dig längre." ? Jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Bara säg det rakt ut för du inte ska vara kompis mer med honom endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Varför ska du sluta hänga med den personen? Är den personen elak emot dig? Isåfall, reagera när personen håller på.. så löser det sig i längden. Annars kan du ju bara dissa genom att hänga med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 exakt det beror på varför du ska sluta vara kompis med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) om man vart kompisar i 6år vad ska man säga om till honom att man vill ej vara med honom längre? Om det är för att du är uttråkad och vill sluta hänga runt med honom, såg det till han, men på ett snällt sätt.Om han är irriterande så ska du säga till när han gör det, ungefär som Helgon sa. Annars förstår jag inte varför man ska sluta vara kompis med en man har känt i sex år. Redigerat 3 Februari 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Men, du behöver ju inte vara med honom, var med andra. Han är väll inte efter dig hela tiden ;) Men om du inte vågar det, så säg bara att du inte vill vara kompis med honom. Men 6år.. Är bra kompis relation för din ålder. Det är ju nästan hälften av ditt liv. Redigerat 3 Februari 2007 av 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Har vart kompis med en i ca 9 år och vi är än. Men man behöver inte säga att man inte vill vara kompis med han mer det räcker med att bara igonera han kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 har avrit kompis med en i 11 år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag har också ett liknade problem, har helt enkelt tröttnat att hänga med honom. Säg kanske att du har tröttnat eller nått liknande & att han kan försöka vara med nån annan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Säg så här: Jag har tänkt lite och har komit fram till att du och jag inte passar ihop längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Säg så här: Jag har tänkt lite och har komit fram till att du och jag inte passar ihop längre. Det låter ju som om dem skulle varit ihop... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.