0014 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag har ett problem. När jag lirar online, både på Warcraft 3 - Reign of Chaos och Frozen Throne (aka DotA) via Battle.net eller Lan, så får jag "kicks" regelbundet. Brukar kunna spela i cirka 10-12 minuter innan jag blir Disconnected. Jag har avaktiverat alla Brandväggar jag har, samt Windowsbrandväggen. Jag vet inte om det är någon inställning jag ska ändra på eller nåt, för jag har inte Ändrat något manuellt sen jag installerade det. Jag har dessutom bytt från Trådlöst, till kabelanslutning för att se om det fungerade bättre - utan resultat. Jag undrar om det är nån som har/har haft samma problem och kanske till o med har nåt tips på hur jag kan lösa problemet. Tacksam för svar /0014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag har ett problem. När jag lirar online, både på Warcraft 3 - Reign of Chaos och Frozen Throne (aka DotA) via Battle.net eller Lan, så får jag "kicks" regelbundet. Brukar kunna spela i cirka 10-12 minuter innan jag blir Disconnected. Jag har avaktiverat alla Brandväggar jag har, samt Windowsbrandväggen. Jag vet inte om det är någon inställning jag ska ändra på eller nåt, för jag har inte Ändrat något manuellt sen jag installerade det. Jag har dessutom bytt från Trådlöst, till kabelanslutning för att se om det fungerade bättre - utan resultat. Jag undrar om det är nån som har/har haft samma problem och kanske till o med har nåt tips på hur jag kan lösa problemet. Tacksam för svar /0014 Du kanske har hög ping, och laggar ner servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag har haft samma problem, men bara när jag har routern inkopplad. Då disconnectas jag ungefär var 15:e minut. Men jag är ganska säker nu på att det är ett allmänt fel med just min router. Men det kan ju vara samma för dig, har du en router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.