MicKe_ZC95 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Vilka tempel tycker ni e svårast,lättast.roligast jag tycker Lättaste:Forest temple elr fire temple :D Svåraste,drygaste:Water :evil: Roligaste, Spirit temple :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Lättaste: Ganon's Castle eller Inside The Deku Tree Svåraste: Water Temple Roligaste: Forest Temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Lättaste: Deku tree Svåraste: Water temple Roligaste:Spirit temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Deku Tree är inget Tempel, isåfall skulle det självklart vara det lättaste. Lättaste: Fire Temple Svåraste: Water Temple Roligaste: Spirit Temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Deku Tree är inget Tempel, isåfall skulle det självklart vara det lättaste. Lättaste: Fire Temple Svåraste: Water Temple Roligaste: Spirit Temple Håller med deku tree e inge tempel.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Lättaste: Spirit Temple Svårast: Shadow Temple Roligast: Spirit Temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 lättaste: forest temple svåraste:wather temple roligaste:spirit temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Deku Tree är inget Tempel, isåfall skulle det självklart vara det lättaste. Lättaste: Fire Temple Svåraste: Water Temple Roligaste: Spirit Temple Nej men en dungeon. Visste inte om bara templen eller alla dungeons räknades.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Lättaste: Temple of time :gitarr: Det ÄR ett tempel för det finns en sage. Svåraste:Spirit eller Water Temple. Roligaste: Forest/Spirit Temple. Jobbigaste: Fire Temple. Redigerat 3 Februari 2007 av Yoan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Deku Tree är inget Tempel, isåfall skulle det självklart vara det lättaste. Lättaste: Fire Temple Svåraste: Water Temple Roligaste: Spirit Temple Kan du hjälpa mig med water adda min msn isåfall [email protected] Jag skulle uppskatta de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Isåfall tycker jag att spririt temple är lättast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Vilka tempel tycker ni e svårast,lättast.roligast jag tycker Lättaste:Forest temple elr fire temple Svåraste,drygaste:Water Roligaste, Spirit temple samma här ^^ Redigerat 3 Februari 2007 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg