Gäst Kabby Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Kålpudding :) Vår skola får nästan bara servera "nyttig" mat, vilket betyder ingen pizza eller nåt sånt. Och när vi väl får hamburgare är det potatismos till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Potatismos på burgarna här med, fast jag tycker att det smakar skitgott med det på. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Hm, jag gillar skolans Tacos. Den är bara för god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 uuuuhhhmmm.. typ Kebab me klyftpotatis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 hamburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 förut var det blodpudding men det tog dom bort för det uppskattades inte så nu äre la friterad kyckling med sås o ris som e goast i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Jag gillar skolans, hamburgare, men även deras Tacos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) Pannkakor, Tacos (3 år mellanrum), Hamburgare. Förestten hatar jag typ dom onyttigase rätterna min skola server. Usch! Redigerat 28 Februari 2007 av Tibiaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Vi får aldrig Tacos, hamburgare eller pizza! Det godaste vi får är nog "Chicken kebab" eller "Stekt fisk med potatis och filsås" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) Kyckling, stekt fisk, fläsk, fiskburgare, äppelstek, hamburgare, tacos, pizza m.m. Redigerat 17 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jag älskar Västerhavsfisk med potatis o remoulad sås! Och såklart pannkakor å taco. Fast taco har vi bara fått typ 1-2ggr. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Fiskgratäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.