Nami Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Lasange, Gillade det innan, men upptäckte att jag hade gluten så då fick jag glutenfri lasange, det är någon konstig röra >.< Mat-tanterna kan ju inte laga mat alls! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Hatar skolans: Potatis,fisk,ris,korv,och sallader (typ gamla/torra) Så mat med det i gillar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 förstår dig KQ! På veckan efter jullovet så fick vi rester sen veckan innan jullovet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 rotfruktssoppa med korvslantar,äckligt som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 tomat soppan var inte så god i min förra skola...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Fisksoppa, uuuhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volcom Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 det måste nog vara nån konstig currygryta med ris... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Nån rotfruktsoppa vi hade nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Vege hamburgare, med grönsaker i ;: Det är inte gott, grönsakerna fastnar i tänderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Vege hamburgare, med grönsaker i ;: Det är inte gott, grönsakerna fastnar i tänderna.. Kul..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Alltid när det är äklig mat så äter jag fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 förstår dig KQ! På veckan efter jullovet så fick vi rester sen veckan innan jullovet ;) Whot? Grr kom ihåg då vi fick potatis plättar som va 3-4 dagar gamla dem smakade gamla strumpor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.