denniz Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 leverpudding är det värsta tycker jag smakar sk*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 En gång åt jag av skolans lapskojs. Det gör jag inte om. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 På skolavslutningen trodde man att man skulle få lite godare mat. Men icke! Vi fick leverröra med potatismos! Såg ut som råa kotarmar som har smetats ut på ett berg. Snacka om aptitretare! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Soppa, fisk, blodkorv, potatisplättar är några av dom grejer jag HATAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 vi får alltid grytor sen tvingar mina lärare att äta upp de orkar inte mer med grytor :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Ölandslufsa är någon riktigt skum sak som vi får ibland. Typ smet som man gör raggor i fast lagd i en form som en ugnspannkaka med lite bacon på. Smakar skit och jag kan riktigt föreställa mig hur mattanterna har en hel hink med salt och bara sitter och öser i det i smeten, för salt, det är det. Riktigt salt. De lyckas också få en svagt grön färg på de hela och det drar ner aptiten ytterligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Skolans fisk :( äckligt som f*n typ sönderdränkt i fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 håller med mashemoto om pizzafisken......BLÄÄÄ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Äggröra med Potatis :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 jag tycker blomkåls soppa och taco fisk är den äkligaste maten i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 leverpudding är det värsta tycker jag smakar sk*tHar du smakat skit? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Chilli Con Carne Med Mattantens HårStrå i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.