JanazTheOne Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Har ni bra utbildning/lärare? tycker vi har hyfsat men det kunde vara beträ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Vissa lärare är jättedåliga, jag gick innan i 3:ans mattegrupp (högsta) vi har en lärare där som heter Odd, han ger ju uppgifter som bara 9:orna kan >.< Sen är han usel på att förklara saker så man fattar, alla tycker det, så jag gick ner till 2:an där det är en mycker bättre lärare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 vi har ganska bra lärare men min engelska lärare e enligt mejj och mina kompisar dum i huvudet hon kan inte ens uttala alla ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 våran engelsk lärare klagar på allt och har über bra hörsel :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Dem flesta lärarare är dumma i huvudet men vissa är sjysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag får en bra utbildning på min skola. Jag lär mig det jag måste kunna och oftast är lärarna bra på att förklara saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 De flesta är bra men en del vågar inte säga tille elever som pratar och stör andra i klassrummet. Dessutom är de som får agera vikarie ganska dåliga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Vår matte lärare är riktigt bra faktsikt. I början så tyckte alla att hon var störd typ och hatade henne. Men nu de senaste månaderna så har hon visat sin goda sida :) Men ja min franska lärare..ja hon är ju inte dålig men ja tyå ibland så kasnke vi gör 5-10st uppgifter i boken sen får vi gå. Alla tycker dock bara att det är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) Vissa lärare är jättedåliga, jag gick innan i 3:ans mattegrupp (högsta) vi har en lärare där som heter Odd, han ger ju uppgifter som bara 9:orna kan >.< Sen är han usel på att förklara saker så man fattar, alla tycker det, så jag gick ner till 2:an där det är en mycker bättre lärare :P Jag tror nog att din lärare Odd är lite odd :D Själv hade jag en vikarie på SO'n en vecka och han va konstig! Vi läste historia och när han läste en text för oss gjorde han typ 1 min uppehåll vid punkt och alla blev förbannade och gick till rektorn och klagade efter lektionen... :meddum: Redigerat 8 Februari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Nej. Lärarna förklarar på så usla sätt, så att man antingen tappar intresset för uppgiften eller inte förstår den. De flesta lärare på vår skola har också allvarliga problem med humörsvängningar och favoriserar elever som kan mer inom området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Det är jobbigt när några klagar på att dem inte lär sig. Men det är dem själva som inte sköter sig, våra lärare är jätte bra. Det är bara eleverna som stökar och sedan säger att dem inte har lärt sig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Våran engelska lärare äger vi får kolla på film varje lektion och vi får ju typ aldrig läxor men vi lär oss ändå rätt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.