Ryssfemma Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 då blir jag glad för då kan jag och mina homies äta pizza varenda dag:D ps. jag är 14 och går i 8anOk, gissar på att du har har brister på de flesta näringsämnerna som kroppen behöver då.Skolmaten är till för att barn ska få energin och ämnerna man behöver för att man ska kunna jobba. Jag hoppas du vet varför de flesta skolor serverar fisk två gånger i veckan. Det vi har i Sverige är rena drömmen för många andra barn och människor. Men idag läste jag tidningen och blev lite pissed off, har ingenting med skolan och göra. Det kom en av jehovas vittnen och knackade på dörren, mannen som öppnade dörren blev förbannad och misshandlade en av dem som knackade på. Jag vill säga en sak, ni kommer spy så fort ni får veta straffet han fick, 7200kr i böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 detta är svårt att rätta till kanska bara om man öker fängelse straff. bråk, rån, mord, smugglare, misshandel och våldtäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Svenskarna säger att det kommer kosta mycket mer och öka straffen och att det är onödigt. Men alltså tänk lite, man behöver inte erbjuda ***** HOTEL som fängelse, räcker med en källare och blixtlås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) håller med typ aa som du sa en källare med lås å kaller sen kommer nån pundare med nån macka då å då niice Redigerat 6 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) Tycker vi ska införa döds straff här. Alltså det som har med fängelsen och det o göra också.. Tycker också att vi ska förbättra vårt försvar. Mixtra ihop fler bomber, fordon och sådant. I framtiden vet man inte vad som väntar, då funkar det inte med sten längre. technique Redigerat 6 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Fast å andra sidan, vem f*n använder stenar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Fast å andra sidan, vem f*n använder stenar? Vet inte, tog det som ett dåligt exempel. Förr gjorde man väl det? Eller, om Stronghold existerat IRL då alltså. Barbarerna, Vikingarna och allt XD technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Fast å andra sidan, vem f*n använder stenar? Vet inte, tog det som ett dåligt exempel. Förr gjorde man väl det? Eller, om Stronghold existerat IRL då alltså. Barbarerna, Vikingarna och allt XD technique Du min vän spelar för mycket spel, eller vad det nu än är. Sverige har väl inte det bästa försvaret, men det behövs inte. I framtiden, om saker och ting ändras, då behövs det. Men just kan man man lägga pengarna på något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 döds straff kkanske lite hårt men typ minsta straff ska typ vara 4-5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) Jag tänker såhär: Har du "mördat" någon ska du själv dö. Tycker inte att det är ett direkt hårt straff, har man dödat någon så förtjänar man ju att dö själv? Snattat från H&M eller något ska inte ge dödstraff precis X'E ~technique Redigerat 6 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag tänker såhär: Har du "mördat" någon ska du själv dö. Tycker inte att det är ett direkt hårt straff, har man dödat någon så förtjänar man ju att dö själv? Snattat från H&M eller något ska inte ge dödstraff precis X'E ~technique jaha håller med dig precis dödar nån=dör man själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 För få jobb dålig skolmat. Du ska vara glad att du ens får skolmat överhuvudtaget. Jag sa bara min åsikt. Staten betalar mer pengar för fängelsematen än för skolmaten, skulle egentligen vara tvärtom enligt mig. Men du får tycka vad du vill så tycker jag vad jag vill, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.