Zantera Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Undrar en sak. Måste man vara medlem här på fuska för att kunna skriva? För jag har sett några som har skrivit och det står Unregistred. Men vad jag kommer ihåg så om jag försöker skriva och inte är inloggad kommer det upp att man måste logga in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Du syftar väl antagligen på inläggen skrivna av Soffan.Han har en egen historia,som jag inte kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Undrar en sak. Måste man vara medlem här på fuska för att kunna skriva? För jag har sett några som har skrivit och det står Unregistred. Men vad jag kommer ihåg så om jag försöker skriva och inte är inloggad kommer det upp att man måste logga in... Unregistrered=Avregistrerad, alltså att man tagit bort sin användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Kan man fortsätta skriva då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Självklart inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Självklart inte.. Varför kan Soffan det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Soffan är lite speciell. Han har varit medlem,det vet jag... Men fråga nån mod eller nåt, jag vet inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Soffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Soffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit. Aha, tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Soffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit. men vadå xade e inte alla avregistreades inlägg kvar elelr x0t har ju också kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Soffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit. Såklart är alla inlägg kvar, men efetersom Soffan var mycket aktiv innan han tog bort sin användare kan man fortfarande träffa på en del av hans inlägg Vad gäller x0t har jag för mig att han bytte namn till noname. Redigerat 3 Februari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 nej jag har sett han avregstreade inlägg hur mycket rank hade soffan för man träffar väldigt ofta på ahns inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.