Fusion Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Ja, jag gillar skolan. Btw, vill man börja skolan senare, så får man också sluta skolan senare. Redigerat 3 Februari 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Skolan är väl helt okej, den är ju trökig på ett sätt, men man får göra den rolig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) jag avskyr grundskolan!Längtar enormt till gymnasiet Redigerat 5 Februari 2007 av sboy2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Nja, vissa lektioner är bara för mycket, med en dålig lärare med allvarliga problem med humörsvängningar och tråkiga uppgifter. Men vissa lektioner uppskattar jag väldigt mycket, som t.ex Bild och B-språk! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag tycker det är ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Skolan är rolig, även om man kanske inte alltid tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Ja, man måste erkänna att det varit tråkigt om inte skolan fanns. Men ibland blir man rkitigt trött på den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Man blit trött på skolan när de lämnar ut alla uppgifter på måndagen som ska vara klara på fredagen :( Men annars klarar mig sej väl... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag gillar skolan sen jag började gymnasiet.. man fick själv välja och jag är väldigt nöjd med mitt val :) Så jag trivs med skolan!. Men lov är alltid skönt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Skolan är nått man inte drömmer om, men man måste gå i skolan för att komma nånstanns här i livet. Men jag hatar ju inte skolan precis, men den är mindre kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.